28 Nisan 2009 Salı

Artık herşey daha kolay!

Servisinden memnun olmadığınız, arkasından sövdüğünüz bir restoran, cafe vb. işletmeler mi var?

Bizim var.

Bu işletmeleri dilek- şikayet kutusu gibi sözlü uyarı yöntemleriyle değiştirmediğinizi düşünüyorsanız, bir de bizim yöntemimizi deneyin.

Asırlardır, tip boxlar- bahşişler geri bildirim olarak kabul edilmişti. Ama günümüzde kriz falan bahane edilip verilmeyen bahşişler işletmeleri düzeltmiyor. Biz de bunun üzerine kullanımı çok kolay "Nah Bahşiş!" i icat ettik! Sadece aşağıdaki adımları uygulayın farkı hissediceksiniz...


  1. En son da bulacağınız şablonu bilgisayarınıza kaydedin.
  2. Kaydettiğiniz şablonu yazıcınızdan renkli çıktı olarak alın.
  3. Çıktının etrafındaki boş alanı kesin.
  4. Kestiğiniz şablonu tam ortasından, çıktı yüzeyi dışa gelicek şekilde, enine 2'ye katlayın.
  5. İç tarafta kalan beyaz kısmı zamklayıp, yapıştırın.
  6. Artık hazır olan Nah Bahşiş'inizi gerektiğinde kullanmak üzere cüzdanınıza koyun.

İşte şimdi öç almaya hazırsınız!

  • Garsonlar size hakkettiğiniz gibi davranmıyorsa...
  • İşletme 3 kuruşluk şeye dünyanın parasını istiyorsa...
  • Verdiğiniz spariş beklediğinizden çok geç ya da çok farklıysa...

Şimdi derdinizi hiç kimsenin anlatamadığı kadar iyi anlatıcaksınız. Nah başiş'e baş vurma nedeninizi arkasına yazıp, Nah bahşişi her başişinizi nereye bırakmanız gerekiyorsa oraya bırakıp süratle ordan uzaklaşın.


Nasıl daha rahatlamış hissediyorsunuz değil mi?

5 yorum:

  1. şükela! kimin icadıdır bu alnından öpmek lazım gelir.

    YanıtlaSil
  2. Benim canum, öpücük için teşekküler.

    YanıtlaSil
  3. süper bişe ya bayıldım
    acaip iyi fikir bence
    siz o bolume bosu bosuna girmemisiniz

    YanıtlaSil
  4. bak bu yorum cok fiyakali olmus
    "siz o bolume bosu bosuna girmemissiniz"

    :) katiliyorum canim, cok iyi fikir! tebrik ediyorum, aferim sana. hadi bakalim simdi goster teyzelere patentli lirani.

    YanıtlaSil