14 Mayıs 2009 Perşembe

Kargalara karışmak.




("Kuşarlar gibi..." yazısının devamı niteliğindedir.)

Kuşlar demişken, gene kargalara karışmaya başladım. Böyle bir deyimimiz yok. Ben uydurdum. Kargalara karışırsan; karga gibi huzursuz olursun, düşüncelerin çılgınlığı gözlerinden fırşkırır, ne kanadar kanat çırparsan çırp her yerde kargasındır. Etrafında da sadece kargalar vardır. Kapkara bir karga dünyasında yaşarsın.

Bu durumda kendime ve size, Nejat Uygur'un "Vizyon Tele2" filminde dediği gibi: "Kargalara karışmayın evladım."diyorum. Esenlikler diliyorum.

4 yorum:

  1. kargalara karışma gel bana yardım et.

    YanıtlaSil
  2. Ah bilsem bi de kim olduğunu :)

    YanıtlaSil
  3. apo bence burada gelecegi gormus beni su karanlik ve kalabalik sehirin gecelerinde kargalarla basbasa resmetmisdir.

    huzursuzum..
    buldugum huzur baska bir yerde oldugu icin huzursuz kaldim.

    YanıtlaSil