25 Nisan 2009 Cumartesi

Hayat massive attack şarkılarından ibaret değildir bebeğim.

(ana sayfada özet nasıl yapıldığını bilmiyorum yardıma muhtacım)


Bunun iddasında olan biri olarak, siz massive attack dinlememişlere (Dinlemişler evladım arkadaşlarınızla dalga geçmesinize) ya da dinlediği zaman benimle aynı hissiyatı paylaşmayacaklara açıklamak zorundayım.


Benim için massive attack, doruk noktasında dinlenir. Artık o uğraşların, çabaların, alın terinin sonuna gelinmiş, sonunda başarılı ya da başarısız olmanıza rağmen elinizden geleni yapmış olmanın verdiği iç huzuruyla bir sigara yakmışsınız... İşte o an massive attack anıdır. Dünya'yı aydan izler dışardan bakarsınız. Sevgili Mahmut Abinin- "Şevki Fiyciring Hayriye" adını verdiği Eminem'in Stan adlı parçasını kavırladığı şarkıda adı Şevkinin Mahmut abisine naatlerinden en nadidesini kendinize adarsınız. (Uzatma artık derseniz de, banane ulan! Dedim başta... Şizofrensem, şizofrenim... Benim buloğum ulan!)

İşte o adama anında, ben aydan dünyayı izlerken; Uygur kardeşlerin balon patlatmaca oyunundaki balon hızı ve ebatlarıyla büyüyen götümü görmezden geliyormuşum.

Kendimize gelelim efenim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder